GKF_logo.png

Knap5.png

DSC05055.JPG

Knud Rasmussen

Nyheder og aktiviteter for foråret 2024:

Mandag den 26. februar 2024 kl. 17: Forfatter, rådgivningskonsulent, DIT Razan Haugaard giver foredrag på Restaurant Fortunen. Bagefter er der middag.

Mandag den 11. marts 2024 kl. 17: Generalforsamling, Restaurant Fortunen. Derefter fortæller speciallæge Maria Melland, der har været udsendt 11 gange for int. hjælpeorganisationer. Bagefter middag

Onsdag den 3. april 2024 kl. 16: Forrygende foredrag om kunstig intelligens v/ Karl Meisner-Jensen, DTU. Restaurant Fortunen. Derefter middag.

Interesserede, der ikke er medlemmer endnu, kan henvende sig til formanden med henblik på indmeldelse for at deltage i arrangementerne.

Alle foreningens medlemmer får personlig meddelelse om nøjagtigt tidspunkt, tilmeldingsfrist, pris, etc. for hvert arrangement.

DSC05049.JPG

Øregård Museum